-->

sobota, 18 lipca 2015

Nabór !

Drodzy czytelnicy ogłaszamy nabór !
Razem z Naną ustaliłyśmy, iż przyda się nabór, ponieważ jest strasznie dużo zamówień, a mało rąk do pracy.
Jak wiemy Tanoshiku opuściła tego bloga, a my same nie poradzimy sobie z tyloma one shotami. Więc zachęcam każdego, który jest zainteresowany, by przyłączyć się do naszej brygady. Mam nadzieję, że są takie osoby chciały z nami współpracować. 
Jeżeli kogoś zaciekawi ta propozycja proszę o zostawienie komentarza pod tym postem.
Chciałabym również by w tym komentarzu były podstawowe informacje jak te :

1. Nick: 
2. Blogi: (jeśli nie posiadasz, to jakaś próbka twoich możliwości na e-mail)

3. Opis: Opisz siebie w paru zdaniach.
4. Kontakt: (najlepiej GG)

Każdy ma szanse na dołączenie. Nikogo nie faworyzujemy :) 



Fairy Tail (Guild) - Fairy Tail Wiki, the site for Hiro Mashima's manga and anime series, Fairy Tail.



5 komentarzy:

  1. Całkiem chętnie to brzmi, jednak jestem strasznie leniwa. Pomyślę jeszcze o tym tylko mam małe pytanie, a dokładnie czy opowiadania trzeba wstawiać w miarę szybko bądź w wyznaczonym czasie? Liczę na szybko odpowiedź z waszej strony, jak i mojej, gdyż w sumie to jedna z poważniejszych decyzji. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opowiadania powinny pojawiać się jak najszybciej, ale jeśli nie ma takiej możliwości to zrozumiemy to. Na tym blogu wszystkie autorki nie za szybko wstawiają swoje opowiadania, dlatego wszystko zrozumiemy, po prostu potrzebujemy kolejnych rąk do pracy :) Jako iż wszystkie nie możemy poszczycić się szybkością, nie oczekujemy tego również od innych :)

      Usuń
  2. W sumie to już od dawna chciałam się spytać czy kogoś nie potrzebujecie :D
    Mój nick: Ruri
    Blog: jakwychowacwrozki.blogspot.com
    Opis:
    Jestem wredna, zboczona i zawsze się uśmiecham. Lubie wyzwania, choć stawiam ich sobie tyle, że z niektórymi po prostu sobie nie radzę (brak czasu).
    Jeżeli wejdziesz na mojego bloga to zobaczysz, że na rozdziały trzeba długo czekać. Ale to ze względu na to, że pragnę aby rozdział był długi, ciekawy i coś wnosił. Nie lubię krótkich zapychaczy, byle by było coś opublikowane. No i też fakt, że muszę nieźle pogłówkować, żeby stworzyć oryginalną historię, która jako tako trzyma się kupy.
    Więc jak można wywnioskować, będę pisała długo, ale starała się być oryginalna i nadrabiać, czas oczekiwań, długością tekstu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po przeczytaniu parę notek z bloga, skontaktujemy się z tobą ( tylko najpierw podaj pod tym komentarzem numer GG bądź e-mail, to pierwsze jest milej widziane).
      Pozdrawiam :)

      Usuń