-->

poniedziałek, 28 października 2013

Nabór... Nabór everyhere!

Pojawiła się nowa zakładka człeki wy moje, homo sapiens sapiens :* (Czy wy też nie wiedzieliście, że się dodaje dwa sapiens? o_O)
Grimmjow: o_O O czym ty kuźwa piszesz?! Dawaj o naborze!!!
A no ta... Więcej w zakładce nabór mistrzów ^^
Grimmjow: *Facepalm*
No co?
Grimmjow: Może powiedz coś więcej...?
Emm, no to wznowiłam bloga i...
Grimmjow: Mówię o naborze *Wali się łbem o ścianę*
Ach no tak, tak! ^_^ A co mam powiedzieć? ^_^
Grimmjow: Idź mi stąd! *Spycha Natuśke ze sceny (LOL Tu jest scena o.O)* A więc one mają jakby natłok obowiązków, dużo nauki itp i mają jeszcze blogi (Livka dwa, a Natuśka trzy + jeden wznowiła) Więc trochę im to zajmuję i nie mogą się rozerwać, a więc ogłaszają nabór! Od razu mówię, jeśli ktoś chcę to się nie czaić tylko pisajać, bo przyjmiemy tylko dwie pierwsze osoby! 
Mogłeś mówić, że o to ci chodzi ^^ To ja mówię to co on i żegnam was miśki ~!!!!


3 komentarze:

  1. O rajusiu, jak wy się wyrabiacie xd
    Tylko się nie przepracujcie !
    I jeszcze jak byście mogły mi napisać co ile będą notki dodawane iw jakiej kolejności ;D
    Nawet polecam waszego bloga u mnie, aby nie przegapić notek i mieć szybszy dostęp >.<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż... Ja nwm kiedy będzie Livki rozdział ona piszę na tablecie i dlatego ^_^ Chyba zacznę wstawiać moje już bez kolejki ( Nie chcę mi się czekać ^^"), ale to mam ich jak na razie 50 %
      Cieszę się, że podoba ci się nasz blog :D W wolnym czasie zajrzę do cb, gdyż lubię parę NaLu :3
      Pozdrawiam ~!
      PS: Jak chcesz zobaczyć w jakiej kolejności mają być dodawane on-shoty zajrzyj do strony misje w trakcie ^^

      Usuń
    2. Eh...
      Czyli zapowiada się dłuuuuugie czekanie xd
      No ale jest na co, więc dam radę :D
      I ciesze się że znam kolejna osobę która popiera NaLu !
      (Mimo iż nie mam nic przeciwko Gray x Lucy i Sting x Lucy :D
      Ps. Dzięki za wskazanie "misja w trakcie".
      Tak coś myślałam, ale nie mogłam się połapać, bo jedne sa czarne inne szare itp.
      No ale kij.
      Weny dziewczyny! :D

      Usuń