-->

środa, 12 czerwca 2013

One-shoty ,dawać pomysły!

Livka-chan :O to chodzi ,że ja i Natuśka-chan nie dodałyśmy żadnych one-shotów .No wiecie ostatnio ciężko myśleć w takie upały i akurat zaczełam się poprawiać z przedmiotów.
Starrk:Ta chodzi jej o to ,że jest pusta .Bam
Livka-chan :Co powiedziałeś głąbie?!
Starrk:To co słyszałaś.
*W tej chwili do pokoju przyszedł Grimmjow*
Grimmjow:Co to za hałasy ?
Livka-chan:Nieważne
Grimmjow:Co?!
*Powiedział i uniósł swojego zampakuto  w jej stronę*
Livka-chan:Starrk rozpoczął  kłótnie!!
Starrk: Co ja nie! Ona!
Livka-chan: Nie on ! I nie prześladuj mnie ,tylko Natuśke
Grimmjow:Ja chce ciszy idiotko i pacanie ,więc jak będzie trzeba pourywam wam głowy
Starrk:O nie ciekaw perspektywa
Livka-chan:Do puki jeszcze żyje muszę coś ogłosić :DAWAĆ W KOMCIACH SWOJE PARY DO ONE-SHOTÓW !
Grimmjow:Dobrze ,że zrobiłaś to teraz ,bo później mogłabyś nie zdążyć
*Powiedział i zaczął gonić Livke-chan i Starrka*
Starrk: To do waszych komci ,chyba.



7 komentarzy:

  1. Ja bym chciała przeczytać na waszym blogu GraLu (Gray x Lucy) :D

    OdpowiedzUsuń
  2. No to co, ja poproszę Erze i Gray'a w takim razie.
    Ghost

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie proszę o więcej Jellala i Erzy :D Uwielbiam ten pairing ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie proszę o CanaxLaxasus

    OdpowiedzUsuń
  5. Poproszě o ElfmanxEvegreen

    OdpowiedzUsuń
  6. Siemanko!!! Tak sobie myślałam...
    Hoshi: Ty to nie myśl za dużo, bo Ci się mózg przegrzeje ;D
    Ha ha ha, baaardzo śmieszne. Tak sobie już kiedyś myślałam ja by wyglądała Erza z Zerefem ^_^ Więc jeśli to możliwe proszę o ZerefxErza ^_^

    Pozdrooo ;***

    OdpowiedzUsuń