-->

sobota, 16 listopada 2013

Ohayo!

Jestem Ran Nishi, czwarta już autorka na tej stronie ^^
Od tej pory możecie składać zamówienia także do mnie, żeby dać czas na naukę innym i...
Tomoe: A kiedy ty się będziesz uczyć? 
Ja...
Tomoe: Trzecia klasa gimnazjum, niedługo piszesz egzamin próbny, wzięłabyś się dziewczyno za siebie... 
W każdym razie wspólnymi siłami damy radę! Napiszę co tylko chcecie, nawet najgłupsze paringi, +18, yuri, yaoi, jestem wyjątkowo zboczonym człowiekiem...
Tomoe: To miało być krótkie... 
Staram się! Tak więc czekam na zlecenia, więcej o mnie możecie dowiedzieć się w zakładce "Mistrzowie gildii". Do zobaczenia! ^_^

1 komentarz:

  1. Tomoe ma rację !
    3 klasa gimbazy, a ty się nie uczysz !
    (Co z tego że ja tez jestem w 3 gim. xd)
    Tak czy siak, witaj moja bratnia duszo !
    Tez jestem wyjątkowo zboczona :3
    I jestem z tego zajebiście dumna !

    Pozdrawiam :3

    OdpowiedzUsuń